Söndagsmys!!

Att inse att det regnar då man vaknar efter en helkväll på krogen måste vara något av det bästa. Man är redan så slö att man inte skulle orka göra något under i princip hela dagen och det faktum att det regnar gör att man med gott samvete kan slöa bort hela dagen! Detta var vad som inträffade idag då jag vaknade. Efter att ha slöat fram till 15 tiden gick jag via Siwa och sedan hem till Chriso för att laga lite baconsås och spagetti, bästa krabbis maten! Hade även med mej twister som vi åt till efterrätt och Chriso bjöd på cocosbollar och film :)
-
Med lite ny energi hoppade jag i bilen och körde iväg till Solf för att hälsa på Sofia, Deng och Zacke. det blev kortspel i nån timme tills Han ringde och sa att han var påväg in mot stan, väl hemma igen blev det att njuta av en ny söndagstradition, ja fö man kan väl kalla det tradition efter 4 veckor? nämligen SÖNDAGSMYS med Han! Idols, film, mys, tunnbröd, lite vatten och Han var allt som behövdes för att få ett mysigt slut på en kul helg!
-
Nu skall jag sova så jag orkar med lite skola och mycket MIA imorgon :)- För imorgon eller ja.a rättare sagt idag fyller min Mia 24 år!!
-
GRATTIS mitt sötsnyggo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0