5 månader - 24 kg

hur i hela fridens namn har nån tänkt att man skall kunna få me sej allt man behöver i 5 månader då man bara får ha en väska på 24 kg?? har påbörjat mitt packas och det går inge vidare... har halva kappsäcken full men ännu har ja inte packat det som ligger i tvättkorgen. me tanke på att ja bara tvättar en gång i månaden så är de ju inte så lite som ligger där.. närmare bestämt två hela ikea kassar me kläder.. allt ska visserligen inte med men en hel del hade jag nog tänkt packa ner i väskan... får hyra in nån som kan agera tyngd och sitta på väskan sen då den ska dras fast.
-
fick mitt HM paket ida som innehöll solglasögon och bikinin :) ska nog bli skönt med värme, sol och bad :) tur kom paketet just idag för annars hade jag inte hunnit ge födelsedagspresenten som också befann sig i paketet. gjorde iaf kalasbarnet till en lyckli ägare av ett par solglasögon :)
-
nu ska ja springa ner till siwa å inhandla nåt ätbart så man får lite mer energi.. viket ja kanske int behöver för tillfället men kurret som magen för tyder på annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0