hejdå mina 7 trogna vänner!

börja dagen med en nästan 2 timmar lång lunch i Alexander me Nina :) om det stämmer att ett gott skratt förlänger livet så kommer jag å Nina aldrig att dö!
-
väl hemma i lägenheten igen sattes musiken på full volym.. å ni kan ju gissa vem som ljöd ur högtalarna....... Winnerbäck!!!!! <3 Har städar ur bilen ida också.. kan ju säga att det samlats en hel del under sommaren som gott.. har ju i princip bott i bilen! :) allt från uppblåstbar säng till pajform och gummistövlar hittades :) dock inga käpphästar som Nina lyckats gräva fram ur sin bil men.. (hagennina.blogspot.com).
-
nu väntar nerpackningen av mina 7 trogna vänner, dvs mina långlivade grönväxter! kommer definitivt att bli tomt i min lilla 23 kvadratare när dessa 7 underbara försvinner.. eller försvinner gör de ju inte men de åker på semester till mommo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0