kom änglar kom älvor, det börjar bli kallt...

sakta men säkert kommer hösten allt närmare nu... och detta innebär att mitt lilla äventyr på 5 månader snart sätter igång. Känslorna är blandade, ena stunden jublar man och vill sätta sej på ett flyg direkt och åka iväg å andra stunden vill man bara strunta i allt å stanna hemma!
-
jag hatar att säga hejdå!! varför ska man behöva göra de? önskar man kunde ta me alla i väskan så man sku slippa att sakna nån.. konstatera ida att de nog kommer att bli svårt att bara lämna allt man har här i 5 hela månader utan att fälla någon tår.
-
tur finns de skype iaf, har under de senaste dagarna informerat alla vänner om att de absolut måst ta å skaffa sej skype nu så vi kan hålla kontakten via det :D jag är så glad för all modern teknologi som gör det mesta möjligt.. allt var inte bättre förr ;)
-
imoron börjar allt svåra, hejdåsägas, packas, fixas.... allt!!! å STORSTÄDNING av lägenheten är högst upp på listan.. för man kan ju int åka iväg å lämna ett bombnedslag efter sej... så nu blir de gonatt så man orkar med allt imoron!
-
säger som ja sa på min hejdåfest i fredast, INGA hejdå bara  VI SES och INGA tårar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0