Vasa-Barcelona

nu är flygbiljetten bokad, tutorn kontaktad och lägenheten fixad... de närmar sig med stormsteg!!
Kommer att sakna Vasa med sina ca 60 000 invånare nåt otroligt då ja far! Känns konstit att veta att alla vänner kommer att fortsätta sina liv normalt här med studier och jobb samtidit som jag ska ut på äventyr i Barcelona med dess 1,5 miljoner invånare.. snacka om skillnad!
-
har försökt att fundera va allt man behöver ta me sej men kommer ingen vart! vad behöver man då man ska va borta i 5 månader???? ALLT?? Sku de int vara för herr feber å fru snor som jag förtillfället har på besök så sku ja säkert redan ha packat hälften :)
-
Men nu ska ja återgå till mina försök med att bota feber å snor! för i helgen SKA jag vara frisk för då är det dans på på jobbet å gissa vem som står i baren ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0