I´m coming, I´m coming home, tell the world that I´m coming home!

nu är det inte mycket kvar till jullov.. ligger i sängen (eftersom ja int kan röra mej något extra pga min rygg). Lyssnar på Diddy, Dirty money - coming home och tänker på att det nu är 12 dagar tills jag åker hem...
eftersom ja inte kan göra mycket annat än ligga här på rygg så har ja gått igenom lite gamla foton :) så här är nu några som jag hittat :)
alla har vi varit fjortisar!
Villan
friends for life! (från vaggan till graven) <3
<3
vi fyra 2006, kanske de sku va dags för en tjejkväll när ja kommer hem och förnya fotona lite ;) <3
syskon kärlek <3
-
nu bestämde sej netet för att inte ladda upp mer foton.. :(
-
det är med blandade känslor som jag tänker på hemfärden om 12 dagar... ska iaf njuta av sista helgen lite extra ;)
-
nu ska ja se om ryggen kan tänka sej att ta sej ti apoteket efter lite muskelsalva! får se om de har voltaren här ;) tror ju knappas det men kanske spaniens svar på Voltaren är minst lika bra :)
-
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0