Imorgon bär det av hemmåt!

Sitter här och håller tummarna för att min Mia (miafunderingar.blogspot.com) ska slippa hem! Hon borde ha boardat redan men eftersom det är kaos på flygfälten i Europa är hennes flyg från Linz till Frankfurt nu en timme försenat. Hoppas att hon kommer sig till Frankfurt, därifrån bär det av till Helsingfors var hon har 1 timme på sig att förflytta sig mellan flygen... olika bolag gör att det inte kommer att vara det lättaste att hinna med men ja hoppas hennes fotbolls ben klarar av detta!!! HEJA HEJA vännen <3
-
Själv skall jag flyga imorgon, start 11 från El Prat (BCN) mot Köpenhamn var jag har två timmar på mej att byta flyg :) Helsingfors är nästa stop var jag har hela 5 timmar så jag skall försöka få min kappsäck incheckad ända härdifrån till Vasa direkt och själv checka in vid transferdisken så jag inte behöver ta ut väskan och vänta 3 timmar utanför checkin! bättre med 5 timmar inne på flygfältet! Gratis internet har de också :) så just nu känns det som om inget kan gå fel =)
-
Lakanen är tvättade, lägenheten städad! Lasse och Melissa har ja laddat ner och satt in på ipoden (med lite hjälp från en viss gäst)! Jag har sovit som en liten prinsessa och humöret är på topp! väskan är packad och väger enligt min våg 19 kg så det skall inte vara några problem med den :)- hoppas att humöret och turen håller i sej några dagar till! =)
-
Tror att jag behövde gårdagen och denna dag för mej själv! lite Mia tid! plus att det blev lite MiaMiatid tack vare skype också en sak jag behövde tror jag! Just i detta nu är jag LYCKLIG!
-
Imorgon kommer jag hem! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0