Julmys x 2

I fredast hade vi julfest med katalanska klassen plus några till, det var roligt att se alla igen :) var smått uttråkad innan festen så jag tog tillfället i akt och testade på att göra lockar med plattång (så som Lotta har lärt mej förra våren). Det var ett arbete för sej men nöjd ble jag! så ett extra tack till Lotta :)
Måst säga att jag att det var en bra julfest trots att det nog inte skulle kunna kallas julfest om det inte var för att den var just i December :) men man kan aldrig ha tråkigt med dessa personer!
-
På lördag skulle vi ha vår egen lilla julmyskväll med några vänner och pepperkakor hos oss, sedan ut och äta alla tillsammans och avsluta kvällen på en bar:)- Mysigt hade vi iaf :)
Vi gick till en buffé restaurang och ni kan aldri gissa vad jag åt :) en stekt sjögurka, å ja kan även meddela att sjögurkan ännu levde före den hamnade på stekbordet... bildbevis kommer här!
och det var tillome ganska gott, smakade lite liknande som en räka :)
sen gick vi till en bar var det var mjuka sköna soffor, goda mojiton (inte princesa goda men) och mörkt.. en viss liten finlandsvensk tjej blev trött, tur fanns det en snäll standintutor som erbjöd sin axel en stund :)
som ni ser! Trött är rätt ord!
-
Idag är det en alldeles speciell dag! en dag som jag missat två gånger de senaste 4a åren, en dag då jag sku vila vara hemma å fira!! Det är nämligen MARIEs födelsedag!! Grattis sötis!! hoppas du har en underbar födelsedag där hemma!!
FÖDELSEDAGSBARNET
Grattis vännen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0