Känslor...

Sitter nu här och saknar allt och alla i min ensamhet.
-
Efter en helg som inte varit lik någon annan i denna stad flyter tankar och känslor omkring som ett stormigt hav i hela mig.
iTunes radio, levande ljus och mys på hög nivå....
-
På tisdag åker jag hem... planet lyfter 11 från BCN mellanlandning i Köpenhamn (hoppas på att planet inte är allt för försenat trots alla kaosar som finns på flygfälten nu)... från Köpenhamn bär de av till Helsingfors.. här har jag råd med en lite längre försening eftersom planet från helsingfors går först 23.55.. en liten söt Linda har lovat att hämta mej 00.55 från Vasa flygfält! då är jag hemma!....
-
Saknar alla där hemma lite extra ida då jag tänker på att det är så lite tid kvar tills jag får se er igen! <3
-
Har bestämt mej för att ha en mysdag för mej själv idag å hittills går det som planerat :) känns som om jag verkligen behövde en dag med bara mej själv!
-
Nu skall jag packa lite till så att det inte är så mycket att göra imorgon!! På onsdag ses vi igen VASA!!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0