N som i Nerver, Nära och Nu!

Det här med NERVER är intressant. De gör liksom lite som de vill då de har lust!
-
När jag kom hit var jag NERVös inför vad som skulle hända de närmsta halvåret. En sak jag var NERVös för var att bo ihop med en tjej, nämligen Hanna, jag är inte den lättaste mänskan att bo med tror jag iaf. Jag var rädd för att vi skulle gå varandra på NERVERna. Men så har de inte gått =) tur är väl det :)
-
Inför vårt besök till en skola här i Badalona var jag NERVös, även detta gick bra. En del NERVER har det tryckts lite extra på under en del lektioner och vid andra tillfällen! Men allt detta har också gått bra =)
-
NU är jag NERVös för att det som känts så långt borta är NÄRA.......
-
Just NU vill jag leva!! Utbytet börja gå mot sitt slut och tiden går allt snabbare så jag vill leva idag! i NUet! Denna stund kommer aldrig igen! Kan bara konstatera som tidigare att detta utbyte har lärt mej en hel del om mej själv, andra, och världen! Något jag tycker alla borde testa på! Kan iaf säga att man inte ångrar det i efterhand.
-
NÄRA, NÄRA, NÄRA..... NERVER....NERVER....
-
På tisdag bär det av hem till snön och julkänslan! NU ska ja njuta av en lite mer speciell helg!
-
JAG SKRATTAR IDAG

Kommentarer
Postat av: camilla

Nära kram och Njut Nu av dina Nära Nerver i den stundande helgen....men kom hem sen!

2010-12-17 @ 19:16:50
Postat av: Mia din Mia

NJUT SNYGGO MITT! <3

2010-12-17 @ 20:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0