Blogga!

Nu ska ja sparka igång mitt bloggande på riktigt :)
Igår lämnade ja in de sista papprena till Universitat de Barcelona :) och den 22 Augusti åker jag iväg. Ivern för utlandstudierna åker bergochdalbana men efter igår är den påväg uppåt igen :) kommer att vara hårt att lämna alla vänner kvar här och veta att man inte kommer att träffas före januari, men ja hoppas att jag inte kommer att ångra mitt val att åka iväg för lite äventyr i BARCELONA :)
har som uppgift från skolan att skriva dagbok varje dag om mina upplevelser av utbytet så min blogg kommer att fungera som denna dagbok, på så vis får ja två flugor i en smäll :)
men nu ska jag göra det mesta av sommaren och inte öda mer tid framför datorn när solen skiner och jag har ledig förmiddag, vilken ska spenderas me nära å kära i parken me lite KUBB :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0