Handskrivna brev och skrivna skolarbeten

Gårdagen gick i brevskrivandets tecken! När ja att ja hade fått ett sms av min brevvän från Belgien! Han hade några minuter över och hade bestämt sig för att skicka ett sms eftersom tiden som det tar att skriva ett handskrivet brev som han brukar inte fanns. Det är konstit hur glad man blir av ett litet sms eller ett handskrivet brev! Det kan förgylla vardagen :)
När jag kommit hem hittade jag ett handskrivet brev på köksbordet av världens bästa "nu-som-då-inneboende"! Detta gjorde dagen om möjligt ännu bättre :)
Idag har jag ägnat hela förmiddagen åt skolarbeten som skall lämnas in före midsommar. Jag startade dagen med en skrikande väckarklocksväckning kl. 07.00, vem kan stiga upp utan att snooza lite? inte jag iaf så jag snoozade till halv 8, sen blev de fart på bruden! hoppade i kläderna och gasade iväg med bilen till MH Color för fixning! Har kört omkring med den tillbucklad efter krocken nu i nästan en månad så det var på tiden.
På vägen hem gick jag via minimani för att köpa lite nödvändigheter som tvättmedel och sköljmedel. Det blev en och annan mindre nödvändig sak också (färgpennor och en filt). Väl hemkommen satte jag igång med mina skolarbeten, har lyckats färdigställa skolarbeten för hela 15 sp idag så jag är stolt! Imorgon blir det att lämna in dem och fortsätta med två arbeten till :) sen är det SOMMARLOV!!!!
Nu har jag just bakat B:s smulpaj och packat ner i små askar så ja kan ta me lite åt mig å S till jobbet :) Måst säga att mitt jobb sku inte vara värt nåt utan mina arbetskamrater.! <3
Efter att allt blev klart med Barcelona har jag börjat värdesätta tiden jag spenderar med mina vänner ännu mera! Vänner är det finaste som man har här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0