Heldag

hade heldag på jobbet idag, dvs 11-21.30 och är nu helt slut trots att vi inte hade så många kunder. Broschan hämta mej från jobbet och så for vi ti Amarillo me familjen - mamma och äta, för min del blev de chicken pocket och en stor öl! Imoron är de ledigt som gäller! ska och kolla på en lägenhet åt en kompis och sen på en åt syrran :) kul kul kul :) E ska med också för de bästa hon vet är lägenhetsvisningar och dessutom vet ja inte om  ja ser henne mer i sommar efter det för hon ska åka ner till södra Finland.
Efter allt lägenhetstittas blir det laxsoppa hos fammo och sen bär de av ut mot villan :D :D Jag å A ska handla ihop innan vi far så nu ligger jag i sängen å drömmer om getost och annat gott som man kan grilla :)-
Ska kolla om det kommer nåt på TV och om de har hänt nåt nytt på facebook sen blir de GOD NATT för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0