LJUST!

Har varit ledig idag och tänker fortsätta med den lyxen även imorgon. :)
Tackar H för att han fixat min lampa ovanför matbordet :) nu är det LJUS i mitt "hus". Måst säga att det är till stor fördel med alla dessa händiga vänner :) C kommer och lägger upp hyllor och annat skoj då man handlat å H eller J fixar allt som har med elen att göra och sen har vi B som klarar allt från rensning av skräp till el till ja.a you name it :)
Som tack för besväret fick H lite plättar idag, känns alltid dumt om man inte betalar på nåt sätt även fast arbetet tog ca 5 minuter :) B fick även hon några plättar för att hon diskat åt mig :)
Handlade blommor med B från plantagen idag så nu sitter jag och njuter av mina nya rosa och vita pelargoner, dhalia och min söta lilla miniros :) Hoppas bara ja hittar ett bord till balkongen snart så jag har nån stans att sätta alla blommor, börjar vara lite fullt i lägenheten nu. 15 blommor på 23 kvm är kanske att ta i :D men vad gör man då man tycker om blommor och får en hel del nya helatiden från mormor som tar skott av sina (50-60) blommor för att ge åt mig :)
Drömmer om att hitta en liten blomställning till andra ändan av balkongen än var bordet skall stå, på den skulle jag villa ha en bogavill :D de är bara för fina och påminner så mycket om södern resorna som vi gjort me familjen.
Börjar ha alla skolarbeten klara nu, skall sätta in sista stöten och göra klart engelskan på fredag så kan jag ta sommarlov på riktit sedan :) eller ja.a om man nu kan kalla de sommarlov då man jobbar?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0