Tillbaka till verkligheten!

Har haft två underbara lediga dagar, fullspäckade med en massa kul :) Imorgon är det back to reality som gäller, dvs jobb 11-21. Men på freda är det ledigt igen :)
Bestämde med A ida när vi höll på att packa upp alla hennes saker i A och A:s nya lägenhet att vi på freda skall göra nåt kul :) Har för några dagar sen bestämt me C att vi skall ha teatime på freda så nu blir de att köra ihop en massa kul till en och samma happening, dvs min VILLA :D
först funderade jag, A och C att vi skulle spendera fredagskvälle i Replot men efter lite eftertanke kom vi på att vi ju inte har nånstans att sova jag å A då om vi inte kör. så då kom vi på den geniala idén om att tälta på J:s bakgård. Sen slog det oss att de har lovat ösregn hela helgen och då kom vi på idén med min villa eftersom det är bilväg dit och alla ryms och sova där :) Nu är det bara att hoppas på att mamma och pappa är lika tända på idén som vi är :D
Sitter nu å myser i min tropiska lägenhet (fuktprocenten i luften ligger nog över normalt pga all upphängd tvätt) och ser på morden i midsommer. Ska koka mej en kopp TE för att återfå värmen i kroppen, cyklade just hem från A i bara tunika.... KALLT! de va ju varmt ida då ja cyklade iväg dit och inte hade jag trott att ja sku vara så länge borta :) men kul ha vi haft iaf :)
nu blir de teatime för lilla mej!
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0