Slut som mänska men lite lycklig ändå!

Vilken jäkla dag säger jag bara! har varit på universitetet i nästan 10 timmar, kan ni tänka er 10!!!! började som vanligt med engelska a la högstadie ;) det var kul idag men måst nog säga att vi har de allt bra där hemma :)
Sen var det dags för spanska lektion å spanska tent... mindre roligt, läran sa efter tenten att alla är godkända så ja antar att det gick helt ok trots att jag vet att jag gjort några stora missar! men vet ni! detta var min andra och sista tent under tiden i BCN :)
-
lyckades hur som helst somna i universitetets matsal idag.. lyckat ja vet! men sånt händer då man är trött! hur som helst lyckades jag ta mej hem utan att somna i metron efter tenten :) det blev ett snabbt ombyte till mjukis outfitten å nu sitter jag här i vår säng/soffa/matplats ;) kärt barn har många namn ni vet :)
-
I måndast var de fotboll för hela slanten! Barca mot Real Madrid!! vilken utklassning, tillome jag som int är strösta fotbollsproffset (int äns det minsta....) njöt av matchen! Matchen avnjöt jag å Hanna i sällskap av 2 stycken italienare en Maltabo å en Katalan (tror jag) på en irish pub nere vid stranden :) duktiga som vi var for vi inte ut efter att Barca tagit hem segern, vi gick iställe hem till vårt lilla krypin för att studera spanska :)
-
Igår efter 2 timmar effektivt läsande och med tusen och ett verb snurrandes i huvudet bestämde vi oss för att gå ut till en mysig bar som vi sett tidigare då vi vandrat hem på el borns gator :) vi fick oss varsin Coronita och njöt! lite belöning skall man väl ha då man studerar så flitigt :)
Köpte mej även en liten julklapp igår eller två en till mej å en till någon annan :) min egna hitta jag i gamla stan och jag bar hem den i denna fina påse :)
Nu tror jag att ja ska sova en stund och sen blir de late dinner (precis så som de ska va här i Spanien)

Kommentarer
Postat av: bina

Ji e presenter från adidasbutiken? Isf kanski ja har på känn vem som ska få julklappen den 17?!

2010-12-10 @ 08:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0