Lycka <3

Lycka är de små speciella tingen i vardagen!
-
lycka är att få krama om en vän man saknat, att få skratta så att tårarna rinner, att höra en låt som beskriver känslan man känner på pricken, att prata med någon man saknar på skype, lycka är även att sakna någon för då inser man hur mycket man faktiskt kan tycka om en mänska. Lycka är att längta!! Lycka är många ting!
-
Senaste helg hade jag min Mia här på besök från Linz! Lycka! <3 några tårar rann ner för kinderna, en blond tjej med smilet upp till öronen! Det är min Mia det! Saknar nu henne ännu mera! konstigt hur det kan vara så, när man just sett en mänska så saknar man personen ännu mer! Våra pyamaspartyn, stickase, broderase på min balkong! alla långa nätter med Melissa Horn, skratt och tårar! alla minnen vi skapat tisammans! Ojh va jag saknar henne nu!
vi hade jätteroligt hela helgen och gjorde allt från att dansa och äta batonger till småprat och resaurang besök!
-
Lycka är också när jag och Hanna är så trötta och uppgivna under spanska lektionerna så skrattet bara bubblar i kroppen, eller när vi en kväll lägger oss i sängen och börjar fnissa! att skratta åt precis ingenting så att tårarna bara sprutar det är lycka! Efter alla dessa skratt kommer jag att leva tills jag är 200 år!
-
Musik... behöver man säga mer än så? vad vore en dag utan musik! lycka är att få lyssna på en låt på väg till universitetet i metron, lycka är att få somna till en av dina favorit låtar!
-
Lycka är att få ett mail som får tårarna att rinna, inte av sorg utan av saknad och kärlek <3
-
Lycka är att kunna se en mänska tack vare skype! att få prata med någon man saknar och tycker om! Även att få höra vad en sprallig liten Ida pysslar med eller vad Linda har haft för sig via msn förgyller vardagen!
-
Sakna!! Har nu mer och mer börjat längta till slutet på December.. ett besök, en hemfärd! en julhelg med de allra bästa! vad kan göra dej lyckligare än det?
-
Det är de tingen och de personer som du har i vardagen som är lycka!!
-
Lycka är även att drömma!
-
gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mia din Mia

Samat sanat! Jag saknar dig enormt mycket! Jag saknar Hanna också. :) Men idag har jag bestämt att jag skall sluta se på den sista tiden som bara tidsfördriv. Nu skall vi NJUTA och HA ROLIGT den sista tiden! Det går bara fortare så. Snart sitter vi på föreläsning i C302 och längtar tillbaka hit. Så funkar vi ju. Älskar dig gulle-vännen min! <3

2010-11-25 @ 12:51:13
URL: http://miafunderingar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0