Se Messi göra mål LIVE!!!

OJh vilken upplevelse man har fått vara med om i onsdas! FC Barcelona - AD Ceuta LIVE på Camp Nou!!!!! Oj Oj Oj säger jag bara! Även fast AD Ceuta kanske inte hör till de bästa lagen och vi inte betalade högar med pengar för att se matchen så var detta definitivt en av di bättre stunderna i livet! Här kommer lite bilder så ni får se hur underbart de var! eller okej de går inte att visa man måste uppleva det! men iaf...
-
Jag vet att det är en stund sen jag skrivit men då det tar ca 30 min att ladda upp en bild så det blir inte mycket skrivande per gång då :(
-
Efter fotbolls matchen hade jag besök av mamma och syskonen hela helgen! <3 det var så skönt att få se dem igen!
Tog dem me till en Tapas bar :)
och till Princesa 23 på en Mojito förståss!
Lunch utanför Katedralen
på en blåsig strand...
deras högsta önskan var att få besöka akvariet ;)
börja me lite mindre fiskar....
till tunneln med de större fiskarna, så som......
....hajarna!!!!
Gissa vad de ser på......
Pingvinernaaa...!!
Längtar nästan lite till julen nu när man får se dem igen! (int pingvinerna men min familj)...
-
Helgen innehöll även lite annat smått och gott, bland annat skaffa vi oss några nya vänner från Portugal :) så i Januari blir det en helg i Porto för min och Hannas del! =)
-
Veckan och vardagen började igen följande måndag.... kulturkurs stod på schemat:
turist javisst ;)
vi fick lära oss lite om olika byggnader och kvarter i Barcelona, intressant men kallt var det :)
Jag har även lärt mej lite annat nytt denna vecka.. men de får ni se senare för nu bestämde internet sej för att sluta ladda upp bilder.. :( ska iaf försöka ladda upp detta inlägg som jag skrivit på nu i 1 vecka!!!!
-
ska försöka få upp en uppdatering imorgon om vad som hänt sen mådag! :)
-
<3 <3 <3 Jag är så lycklig just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0