...

Idag är första dagen som jag känner mej äns lite deppad i denna stad. ligger i sängen å känner mej död utan på och innuti, är fortfarande sjuk. det var bättre igår men smart som man är så var så kunde man inte bara hålla sej hemma utan man måste ju absolut me på middag och sen ut på disco... kanske int den bästa idén jag fått hittills.
-
Det känns på nåt sätt som om jag lämnat halva mej hemma? vet int om det är pga alla nära och kära som fortsätter sina liv som vanligt hemma eller om det bara är jag som gått å blivit mer tillbakadragen. har inte alls samma självförtroende som där hemma när de kommer till att träffa nya mänskor, konstit?
-
Ligger nu här å har tid att tänka vilket int heller är det bästa alla gånger.. man tänker liksom för mycket tror ja! lyssnar dessutom på en massa gamla låtar som alla har någon betydelse på ett eller annat vis för mej! Nyttit skulle säkert nån säga men...
-
har tusen och en sak som ja kunde göra, städa, diska, shoppa, ringa nån å gå på kaffe m.m... men just nu har ja inte energi för nåt annat än bara ligga still. kanske pga hostan och snuvan men på nåt sätt också pga saknaden av alla som jag är van att ha runt omkring mej! tur finns de skype och facebook så man iaf kan prata med några av dem nu som då! och SNART kommer Bina och Nina hit (21-10-25.10) ska bli sååååååå hälit att träffa dem igen!
-
Har tusen andra saker att se framemot också, Italiens middag hos Babsi imorgon, resa till Girona sista helgen i Oktober och nångång under hösten även en resa till Silvias hemort :)
-
Denna vecka har bara flutit förbi, har lite känts som om man stått utanför och tittat på när allt hänt runt omkring en. men detta vet jag att beror på förkylningen! har haft jättekul alla dagar men på nåt sätt har man inte orkat vara med till 100%, här skulle man behöva ha mera energi än vanligt så man orkar ta till sej allt som händer!
-
på onsdagen var det strejk i Barcelona så vi lagade lunch hos Alexis, jag och hanna kockade denna gång! det var kul och efter maten tog han me oss till en liten "by/stad" norr om Barcelona, det var jättefint! vi satt alla tre uppe på ett litet klippberg och lyssnade på havet samt såg ut över horisonten! en passande aktivitet när man är sjuk!
-
nu ska ja ta och skriva lite brev.... det är en rolig sak med att vara borta så länge, man kan skriva brev hem och berätta allt som händer! singelpost! <3
-
SAKNAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0