fnurr på tråden! eller hu de nu heter.. ;)

Netet har varit rent ut sagt skit de senaste dagarna... men nu fungerar det igen :)-
-
Förra torsdan blev det oplanerad utgång vilket resulterade i en superkväll först på princessa 23 och sedan på Sutton!
Princessa 23 är Borns bästa bar och man klagar ju int heller på att servitörerna/bartendrarna är heta :)- alla har de dessutom fått ett smeknamn av oss :) joo... ja vet fjortisfiilis! men de e liksom lite de tecknet som förra veckan gick i! så på söndag efter ytterligare en liten barrunda (på lördagskvällen) bestämde vi oss för att nu får det vara nog! I fortsättningen blir de endast utgång när det händer något extra!
-
Nu sitter jag här å njuter av att just ha hitta 7 avsnitt av friends sesong 7 på datorn! trodde jag raderat alla men nej nej.. även det faktum att spanskan började idag gör att man blir happy happy happy!!! snart kanske man förstår iaf lite mera av vad alla dessa mänskor säger ;) Catalanskan börjar man sakta glömma men ska nog ta tag i den igen och läsa igenom det vi lärt oss så man inte mister den helt!
-
Det som mest av allt gör mej happy är att två små blondisar ska komma hit på torsda å stanna ända till månda!! jepp ja talar om dessa två
Nina och Bina =)
-
nu ska ja mysa vidare med min tekopp och mitt mysiga 10 € täcke från Ikea ja för att int glömma med Friends rullandes från datorn! å me min companya de pic Hanna =)
-
nu när netet fungerar igen ska ja blogga lite oftare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0