ready steady go!

nu har vi fixat till oss me Hanna och nu bär de just av till Babsi för lite Italiensk mat och en hel del chupitos (shottar)! sen ska vi ut och dansa! har lite tid här ännu för hanna är inte 100% färdig ännu! men vi taggar med allt från Kikki Danielson- Bra vibrationer till Shakira - Waka Waka :) kan det bli bättre än så här???
-
nya bruna skorna ska på ikväll och likaså den nya kjolen!! nu hoppas jag på en great kväll me tjejerna! ja å så francesco då :)- som allti e me på ett hörn! ni vet dessa italienare, naistenmiehet kan man väl kalla dem!! eller nåt i den stilen!
-
min outfit ikväll (skorna saknas på denna bild meeen)
hoppas ni har de lika bra som jag just nu!!
LIVE YOUR LIFE LIKE THERE IS NO TOMORROW!!
med dessa ord säger jag tack för mej hej!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tala om svängande humör.... Men tur det för då blir inte ens vardagen tråkig i längden. Kram

2010-10-02 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0