freda först sen torsda.. eller hur var de??

Vi svängde visst om dagarna så på torsda for vi ut med katalanskaklassen och Babsi :) vi började kvällen på Gato Negro och fortsatte sedan till Sotavento vid port Olympic :D jag å hanna hade planer på att bara vara med på Gato Negro och sedan gå hem meeeen.. ibland blir de ju int som man tänkt sej!
-
vi måste tvinga oss själva att ta oss hem då klockan började gå över 2 eftersom vi hade lektion 8.30 på fredan!!! Tråkigt men sant!!!
-
efter hela 3 timmar sömn var vi uppe igen och klara för en dag i skolan.. måst säga att vi nog såg ut som två levandedöda! men vi orkade iaf följa med under lektionen :)
-
på kvällen blev de en låångt powernap för min del och sedan gick jag me Babsi på någon konsti utställning som di hade ordnat från hennes jobb! kan int påstå att den var i min smak men det var helt kul iaf! Det ÖSREGNADE och ja kan berätta att man fick många blickar då man sprang hem i regnet i kjol och småskor med tröjan över huvudet :D
-
väl hemma igen började vi dricka lite sangria jag å hanna :) vi fixade till oss och kollade på ett avsnitt idol.. så småningom började alla våra vänner som vi skulle ut med att höra av sej för att meddela att pga regnet kommer de inte heller.. så jag å hanna hoppa i träningskläderna och gick till närmsta butik och köpte vin samt frukter och grönsaker :) vi bänkade oss återigen i sängen med våra vinglas och satte på lite mera program från tv4-play :)
-
vet int riktit om vi har förstått ännu att torsdag är en vardag och freda är fest meeen.. här har ju nästan alla dagar varit fest så de e int så lätt!
-
men ja tycker definitivt att dessa sydeuropeiska mänskor borde lära sig att man nog inte är så söt att man smälter bort i regnet! fast inte kan man ju förvänta sig att de skall vara lika vana med att hantera alla extrema väder som vi finländare är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0