En massa måsten...

Borde städa... så här ser det ut just nu i min lägenhet och imorgon direkt efter skolan kommer det fyra hungriga hit för att äta köttbullar....
Råddigt jag vet! ska nog försöka ta mig an råddet (måste nummer 1) bara jag bloggat lite till...
-
Sökte helt på impuls ett sommarjobb idag, hoppas lite smått på att få det men man får se hur det går. har nog ett som jag är nöjd med men skulle på samma gång vara kul med något nytt. vi får se hur det går. Detta är måste nummer 2!
-
Borde ta i tu med kandin också. Verkar som de flesta andra kommit riktigt bra igång nu, har iofs lyckats göra upp en forskningsplan men mycket mer än så har det inte blivit (måste nummer 3)
-
Sen har vi det här med disken från helgen.. den ligger fortfarande i bilen och väntar på att bli upphämtad och diskad samt tillbaka förd till villan (måste nummer 4)
-
jag skulle kunna fortsätta i all evighet med dessa tråkiga måsten. det är konstigt hur man kan tappa all inspiration så fort man släpper det lite råddigt här hemma. jag vet att om jag bara städar upp i lägenheten (vilket inte tar så länge eftersom den inte är större än 23,5 kvm) så kommer inspirationen för allt det andra tillbaka. Synd bara att alla vänners bloggar, facebook, foton samt min egen blogg är betydligt intressantare just nu!
-
Ska göra ett sista försök på att reda upp här nu och sedan skall jag blogga om helgen och kalaset ;)
-
I´ll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0