Grisar i alla ära!

Jo ja vet att detta är mitt tredje inlägg idag men vissa dagar händer det helt enkelt mera än andra. Ska ju som ja nämde i mitt tidigare blogg inlägg vara lekledare på Zackes kalasdisco imorgon kväll. Fick som uppgift av Sofia att rita grisen till "sätt knorren på grisen" leken. Jag i min tur drog in min kaffegäst i uppgiften ;) Detta är resultatet... ja.a å ni ska veta att det är int så lätt att rita grisen!
-
Försök 1 (min första gris) med kommentar av kaffegästen att det ju liknar en katt...
Försök nummer två, kaffegästen bevisar att han kan bättre eller??.. coolare blev den iaf...
Försök nummer 3! (min andra gris) fick namnet DUGA!
Kan ju säga att ja int trodde ja sku spendera kvällen vi mitt köksbord ritandes grisar och knorrar men ojh va kul det var! Nu ska ja bara färglägga grisen och sen blir de sängen och sussa!
GONATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0