Växlande solsken och växlande motivation men nu kör vi!

Vi tog i hand för någon vecka sedan på att nu denna vecka skall de börjas skrivas!!! Ringde Mia och skickade åt Chriso på fb idag då jag vaknat för att säga att nu skall de masa sig hit! här skall skrivas!
-
Alla intog sina positioner och nu är dealen den att vi skall skriva fram till klockan 15.00 efter att ha skrivit sen halv 11 (eller för min del sen halv 10) så tar vi nu en paus för att blogga, ja menar en paus i skrivandet för att skriva... Min lägenhet som plötsligt förvandlats till en skrivsal ser nu ut så här.....
-
Chrisos station = min säng, märk väl godisskålen.....
-
Mias station = halva matbordet , kolla in novell citronelle flaskan (vi matbordet är vi aningen nyttigare)
-
och slutligen min station = andra halvan av matbordet, kolla tekopparna och kannan!
-
Alla har vi våra knep för att höja motivationen men vill du lyckas med ditt skrivas, ring då in dina vänner, ta fram tekannan, kopparna och lite smaksatt bubbelvatten ja.a å kanske nån droppe kaffe också ;) de e ett vinnande koncept kan jag lova! Men nu tillbaka till skrivandet!!
-
over and out! <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Härliga bilder! Jag observerade godisskålen innan jag såg texten :) MEN jag observerade också en spis som blänkte!!! och en städad diskbänk...och bäddad säng...vad har tagit åt min Mia???? Kram och kämpa vidare

2011-03-28 @ 17:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0