Vilken dag!!

Hade kamp med mina ögonlock igår kväll, efter att ha skrivit 12 sidor portfolioarbete och varit på aerobic till skolan samt avslutat det hela med en timme i badkaret så var det inte lätt att hålla sig vaken. jag satt och såg på klockan och önskade att den skulle ticka lite snabbare så att jag skulle få gå och sova! känns dumt att sova före 10. 10 före 10 fick jag ge upp kampen för då vann mina ögonlock! Somna innan granntantens klocka slog.! sjukt hur trött man kan vara!
-
Idag är jag desto piggare! Vaknade till de solstrålar som sakta men säkert började skina in genom mitt fönster och värma upp mina tår! Bästa sättet att vakna på måste jag nog säga! Och det blir int sämre av att Marie ha skickat och innan ja hinner upp ur sängen skickar även Ida och Bina :D Alla med lite olika saker att säga men lika kul för det!
-
Hoppa upp ur sängen och kände att denna dag kan ingen förstöra! Satte upp håret i en inbakad fläta (franskfläta) och vet ni, tillochmed den blev bra idag? skaka till lite morgonmål och snart ska ja till skolan för att steka våfflor i 2 timmar :)- Just nu känns de inte äns jobbigt att jag först skall gå via mamma och rota genom hennes skåp å se om jag hittar ett våffeljärn till!! Vi kan ju hoppas på det bästa!
-
-
det är klarblå himmel där ute och så långt jag kan se syns det inga moln! jag vet att detta betyder att det är kallt idag men vad gör de då man har solen! Och vet ni!? idag kommer även Christian hit på lite teatime, det var int igår! Sen han har börjat jobba och jag varit i Barcelona har vi inte hunnit med många testunder men nu ska det bli av!
-
Här kommer ännu en bild från hur härligt solen lyser hos mig idag! Njut lite ni också! och känner ni för det och befinner er nära Åbo Akademi i Vasa så kom in ti havtornen på en våffla mellan 12 och 14 :D 2 € per våffla med kaffe/saft!!
-
-
NJUT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0