Några bilder för att pigga upp

Ligger nu på min säng och försöker skriva skolarbeten, nybbeKonst är det som gäller idag. Har åstadkommit ett par sidor på snart 2 timmar hmm.. en sida i timmen, kommer visst bli en lååång natt det här. Tur skall Mia komma hit ikväll för att kolla Hockey med mig och sedan ska vi ha pyamasparty. Vad hon inte vet ännu är att jag nog får skriva skolarbeten under vårt pyamasparty men sånt är livet som "flitig" studerande.
-
För att pigga upp lite kommer här nu några bilder från Vappen...
-
Min outfit för kvällen
Dukningen, sittplaseringen i form av masker. På sidan som låg uppåt stod namnet på personen vars plats detta var och på andra sidan stod namnet på någon kändis, kvällens första och enda planerade lek, galen panna =)
Här ser man lite bättre bordsplaserings funktionen..
Plötsligt var jag på fest med allt från barbie och Kenza till Kaj Kunnas och Eric Saade ;)
Masken fick man ta av först när man visste vem man hade i pannan
Sen var det dags för förrätten, mitt sötsnyggo som tidigare under kvällen gick under namnet Kronprinsessan Victoria startade upp en tävling med sina närmsta bordsgrannar om vem som kunde få mest skaldjurspaj att hållas på kniven...
Även snaps stod på menyn och Finlandssvenskar som vi är sjöng vi förståss alla snapsvisor som vi bara kunde komma på
Efter att vi fått i oss även huvudrätten och snaps nummer två var det dags att vila på maten i soffhörnet
Folk intog nya platser och minglandet var i full gång igen...
Efter att alla minglat lite hit och dit var det snart dags för avfärd mot krogen men först en bild till från festen
Det blev Sky för en del av oss och här träffade jag på Kea, vi delade en kanna sangria i ett soffhörn innan vi fortsatte kvällen/natten.
-
Tror bestämt vi var hemma kring 3 jag och Jan samt hans två musketörer :)
-
Vill ännu bara säga tack till alla som var med och gjorde denna vappen till just en så bra kväll som bara vappen i sällskap av vänner kan vara!
-
Ett annat litet tack som jag skall tillägga här nu är ett STORT TACK till min "deltids sambo" Mia! Hon hade nämligen städat stora delar av min lägenhet då jag kom hem idag! Hur underbart är inte det. Jag har hört mig själv klaga halva dagen på hur jobbigt det är att ha skola från 9-17 och sedan måsta gå hem för att göra skolarbeten och innan det städa! Nu blev det mitt i allt inte sååå jobbigt. Bara lite ;) så tusen tack mitt sötsnyggo!
<3

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack själv för en underbar kväll!

2011-05-02 @ 19:38:48
URL: http://ladyspalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0