Öda tid i datasalen, det var inte igår!

Att öda bort en håltimme på hela 3 timmar i datasalen var inte något jag gjorde igår! Hade nästan glömt bort hur mycket man känner att man borde göra men helt enkelt inte gör under dessa timmar framför datorn. Folk runt omkring skriver ped.fil arbeten, nybbe dagböcker och annat som även jag borde få gjort men... det får bli kvällens projekt tillsammans med storstädning och ishockey tittas. Det kommer ju Finland-Lettland idag så för ovanlighetens skull skall min TV få stå på ikväll!
-
Har just printat ut mina och mammas flygbiljetter så nu känns det om möjligt ännu närmare än det gjorde imorse. På torsdag 07.00 sätter vi oss med mamma på planet i Vasa för att mellanlanda i Helsingfors och Köpenhamn innan vi sedan följande morgon 05.20 landar i Singapore! IIIK jag börjar nästan vara nervös nu när jag tänker på det.
-
Nu planeras det fest och utgång här breve mig så jag skall koncentrera mig på det, går allt som vi vill blir det OllisTisda imoron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0