tekniken och jag!

Har nu försökt att göra collage av de olika dagarna i Singapore meeeen... ja.a min dator tycker visst inte att det är så roligt så den strävar varje gång jag har kommit en bit på vägen. Skall nog sätta upp bilder men blir så många om jag inte gör dem till collage. Tog nämligen 700 bilder på resan... jaaa ja vet 700 är kanske liiiite mycke med tanke på att vi var på plats i Singapore 8 dagar, dvs. ca 100 bilder om dagen! Hela resan var häftig! Mycke svett och mycke skratt! :) ska definitivt ta en kamp me datorn och få collagen klara så ja kan lägga upp dem här
-
Nu har ja just kommit hem från mamma, skrev näst sista tenten för våren idag och har börjat på ett av tre inlämningsarbeten samt druckit kaffe me Ems på balkongen i solen! Skön dag med andra ord!
-
Ska plantera lite mårbacka pelargoner ännu ikväll och fixa lite annat till mammas födelsedag imorgon och sedan blir det att sluta dessa ögon som redan ser ikors!
-
Tur att solen skiner så motivationen iaf är lite högre än vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0